Huiswerk, huiswerk en nog eens huiswerk..

12 december 2010 - Worcester, Verenigd Koninkrijk

Afgelopen week stond vooral in het teken van, je raadt het al.. huiswerk maken. Vind dat een beetje irritant. Dit zijn onze laatste 2 weken hier (ik kom nog wel terug na de kerst, maar veel ook niet).. en wat zijn we allemaal aan het doen… huiswerk maken, in plaats van leuke dingen doen! Maar goed, we moeten toch allemaal onze vakken afronden, dus het kan niet anders. Ik heb gelukkig mijn assignment van 2500 woorden af. Maar heb verder nog genoeg te doen. Van de week ook een presentatie gegeven in mijn klas waar ik de enige buitenlander ben. Dat was wat, mijn partner bleek hartstikke bang te zijn en stond te shaken en te bibberen voor de klas. Had het met haar te doen! We hebben nog geen cijfer gehad, maar ik denk dat je geen onvoldoende kan krijgen als je een presentatie hebt gegeven, dus ik vind het wel goed. Was wel vreselijk saai trouwens, want we moesten allemaal een presentatie over hetzelfde onderwerp geven, dus na 10 presentaties ben je daar ook wel klaar mee!

Donderdag hebben we dan ook onze dans voor de kerstviering in Nederland opgenomen en leuk dat hij is geworden!! :D:D Ik ben er erg blij mee! Op http://www.youtube.com/watch?v=xIC5Wo6lWsM kunnen jullie het zelf even bekijken. Deze video wordt dan aankomende donderdag voor heel de Pabo in NL vertoond. Erg jammer dat we dat zelf niet kunnen zien!

Afgelopen week waren Rikards vrienden hier te vinden, echt een Zweedse invasie! En allemaal net zo (prettig) gestoord als Rikard. Mijn oordoppen kwamen weer goed van pas! Grappig idee ook dat die 3 jongens 2 matrassen hebben moeten delen, zal wel lekker knus zijn geweest :) Nu is net Neil terug uit Londen gekomen met zijn vriend en die zal hier tot het einde blijven.

Vandaag heb ik een bezoekje aan Droitwich (een plaats naast Worcester) gebracht, samen met Cipri. Mooi stadje, erg Engels! En het zonnetje scheen zowaar, maar die verdween helaas ook al snel.. Maar volgens mij is het hier nog lang niet zo koud als bij jullie. Wij hebben hier ook amper sneeuw gehad! Ik hoor wel andere verhalen over Nederland!

Ja.. volgende week zondag ben ik gewoon weer thuis. Echt een gek idee! Had het er pas ook over met een huisgenoot dat ik het zo bijzonder vind dat wij hier kwamen uit alle hoeken van de wereld en we begonnen allemaal gewoon Engels met elkaar te praten, ook al hebben we hiervoor nooit echt Engels hoeven gebruiken. Nu hebben we een semester lang Engels gesproken en dan gaan we straks weer naar huis en dan spreek je nooit meer Engels. Nouja, nooit meer is natuurlijk overdreven, maar je snapt wat ik bedoel.

Straks gaan we nog even met onze flat gezellig uit eten bij de Italiaan. Ga me nu dus even klaarmaken en dan ben ik volgende week weer terug met een verhaaltje!

Xx

Oh en Paps ik hoop dat je een hele gezellige verjaardag hebt!

1. Linb:
    12 december 2010
    Hi girl!
    you can always speak English with me if you want to when you´re back in good old PoeldijK! ;) haha

Je filmpje ziet er GEWELDIG uit!!

tot snelllll!

Xxx
  2. San:
    12 december 2010
    Hee Linnie!

Nog even bikkelen en dan zit het er weer op voor je! Het filmpje is echt fantastisch :D:D!! Goed gedaan, ben benieuwd wat de reacties van de pabo zullen zijn!!

Lin ik zie je snel weer!!
    Liefs xx
  3. José van Schie:
    13 december 2010
    Hey Lin!

Wat heb je toch allemaal leuke verhalen :)
    Gezellig dat ik je met de kerst zie!

Tot gauw!! Groetjes José
  4. lieke:
    15 december 2010
    Meis,
    Lukt het een beetje met je huiswerk? Nog maar een paar daagjes en dan ben je weer op Nederlandse bodem... Gezellig hoor.
    Ben idd ook benieuwd hoe ze je filmpje vonden, ik vind het in ieder geval erg leuk.

Succes komende dagen nog en tot snel...
    Kus Lieke
  5. lieke:
    15 december 2010
    Huh ik had een verhaaltje getypt, maar hij staat er helemaal niet.
    Dus even opnieuw.

Lukt het een beetje met je huiswerk? Is het al af of moet je nog even 2 dagen hard bikkelen?
    Super gaaf dat filmpje, ben benieuwd wat ze op school er van vonden.
    Wel gezellig al die visite of ben je blij dat al die mensen weer weg zijn?

Nou meid succes de laatste daagjes en ik zie je snel op Nederlandse bodem. Heb je er al zin in?

Kus Lieke
  6. Martine Penning:
    17 december 2010
    Hee Lin!

Wat maak je toch een hoop mee!! Echt super dat het zo gezellig is met iedereen.. Bij het kijken van het filmpje zie je ook, dat jullie dit echt met plezier hebben gemaakt.. Heel gaaf!!

Ondertussen kom je zondag al weer thuis! Ik hoop dat al je schoolwerk is gelukt.. Jij bent natuurlijk ook helemaal niks meer gewend daar op de hogeschool.. ;) Nu voel je weer eens hoe leuk het is om allemaal opdrachten te moeten maken.. :P

Heel veel plezier weer thuis!! En geniet daarna nog heel even van je tijd in Engeland!
    Tot gauw!
    X Martine