Back Home (in Worcester)!

3 januari 2011 - Worcester, Verenigd Koninkrijk

Daar ben ik weer.. vanuit Worcester. Heerlijk om weer terug te zijn! Ben woensdag de 29e terug gevlogen, net als de week ervoor had ik weer 2 uur vertraging. En het stomme was nog wel dat mijn trolley te groot bleek te zijn, waardoor hij ingecheckt moest worden en ik dus €30 moest betalen.. ’s Avonds laat kwamen we thuis, dus de volgende ochtend gelijk boodschappen doen, om alles weer in te slaan. Ik ben nog even de stad ingegaan, helaas niks leuks kunnen vinden, maar toen ik terug kwam was daar een fijne verandering: Natasja en haar nicht Stephanie (die voor deze week meegekomen was naar Engeland) hadden heel de keuken schoongemaakt! Heerlijk! En aangezien we hem nogal goor hadden achtergelaten moet dat een hele klus zijn geweest! ’s Avonds was het (na een paar potjes Ligretto) dan weer tijd voor een ‘Dutch Night Out’. Zijn naar twee discotheken geweest, erg gezellig avondje!

De volgende dag was het dan zover: 31 december. Helaas hadden we helemaal geen plannen gemaakt en we vonden het toch een slecht idee om onvoorbereid naar Londen te gaan. Daniel wist een gebouw op de campus waar veel mensen bij elkaar zouden komen en daar besloten we heen te gaan. Uiteindelijk bleek het daar vol te zitten met (onbekende) Roemenen en het was niet erg interessant helaas. Na 12en zijn we met z’n 5en de stad in gegaan om daar nog even een feestje te maken.

1 januari hebben we echt helemaal niks gedaan. ’s Avonds kwamen Natasja en Stephanie ineens met het idee om de volgende dag naar Birmingham te gaan en daar een nachtje te slapen. Leuk, doen we! Dus wij een leuk, goedkoop hostel geboekt en de volgende ochtend met een klein koffertje vertrokken. Worden we in Birmingham door de taxi afgezet in één of andere ghettobuurt waar het helemaal uitgestorven was.. ‘Ehh is het echt hier?!’ Bleek dat leuke hostel toch iets minder fijn te zijn.. zaten we ook nog eens in een ander verlaten gebouwtje. Nouja, het is maar voor één nachtje. Dachten we lekker een warme douche te kunnen nemen (aangezien hier in Worcester het warme water het niet meer doet..) blijkt dat we zelf een handdoek mee hadden moeten nemen *zucht*. Haha, we hebben wel erg om de situatie moeten lachen.. Honderden doemscenario’s zijn langs gekomen, aangezien het personeel ook erg aantrekkelijk was om te zien: één met een ontzettend eng ontstoken oog en de rest zo sacherijnig als maar zijn kan! ’s Avonds was het de bedoeling dat we uit zouden gaan, maar uiteindelijk zijn we lekker naar de bios gegaan en daarna op tijd ons frisse (??) bedje ingedoken. Om 11 uur ’s ochtends moesten we uitchecken. Het ontbijt werd ook voor deze tijd geserveerd, maar we durfde het niet aan om deze te eten, dus we zijn lekker in de stad gaan ontbijten :) Om 2 uur hebben we afscheid genomen van Stephanie die naar het vliegtuig ging en Natas en ik zijn weer terug naar Worcester gegaan, waar onze huisgenoot Rikard ook weer was! :D

Het is nog wel een beetje uitgestorven hier, maar er komen al steeds meer mensen terug! Tijd gaat echt snel, zit hier nu alweer bijna een week! Moet nog wel even aan de slag, want mijn schoolwerk is nog steeds niet af helaas!

Hoop dat jullie allemaal een erg leuke/gezellige jaarwisseling hebben gehad!

En ohja: ‘De beste wensen!!’ :D

Xx

1. Linb:
    3 januari 2011
    Toch niet met je zieke hoofdje op Times Square gestaan dus.. haha.. Je avontuur in Birminham klinkt mooi.. Ben benieuwd hoe dat eruit zat, bring on the pictures!!

Nog bedankt voor je sms btw.. Mijn O&N was... niet helemaal helder! ;) haha.. Maar wel mooi.. Ook nog een super super mooi 2011! Tot snel!
    KUS
  2. San:
    3 januari 2011
    Lin!

GELUKKIG NIEUWJAAR! Had je mijn smsje nog gehad? Had hem per ongeluk naar je nederlandse nummer gestuurd (A)..

Haha wel een gek oud en nieuw denk zo voor jouw, maar wel gezellig!
    Haha en die nacht in Burmingham is ook wel weer een lekkere actie ;)!! Ben blij dat wij het toch iets beter hadden getroffen ;)!

Lin, succes nog even en ik spreek je snel!
    Liefs xx
  3. Mariska:
    Ha Lin,

JIj ook nog de beste wensen voor 2011!!!..
    Bij ons was het ook gezellig.
    Leuke verhaaltje over die hostel...hahah heb wel moeten lachen. :)
    Veel plezier nog daar en succes met je huiswerk!!
    Tot snel xxx
  4. Jeannette:
    4 januari 2011
    Je zou je in zo'n hostel toch thuis moeten voelen?! Jullie keuken zag er misschien zelfs minder uit :). Leuk dat er steeds meer studenten terug komen.
    Veel plezier met z'n allen.

Dikke kus.
  5. lieke:
    LINNIEEEEEEEEEE!!!
    Pff wat een verhaal zeg. Jammer dat je niet naar londen ging, maar snap ook wel dat je daar niet onvoorbereid heen ging.
    Het is dan wel een tegenvaller dat je ineens bij zo'n hostel aan komt en dan lekker denkt te douche, heb je nu wel al warm water?
    Nog 2 dagjes zonder je vlam;) Dan zou ik nu maar zorgen dat je huiswerk af is, kan je hem tenminste vaker zien haha...
    Meis succes!
    Kus