My work here is done!

10 januari 2011 - Worcester, Verenigd Koninkrijk

Finally, al mijn assignments zijn af en ingeleverd, wat betekent dat ik nu officieel klaar ben op the University of Worcester! :) Heb nu heel veel vrije tijd, want tot de 21e heb ik niks te doen, heerlijk! Alleen voor nu is het nog jammer dat de rest nog allemaal hard aan het werk is en ik me dus een beetje zit te vervelen, haha. Natasja is een groot fan van het programma ‘Gossip Girl’ ik had hier nog nooit van gehoord, maar ben nu toch maar haar dvd’s aan het bekijken. Maar mijn verveling zal niet lang duren, want de 13e zijn de meeste studenten klaar en wordt het dus weer tijd voor de nodige feestjes!

Deze week wel lekker actief gedaan, de sportschool maar weer bezocht en ook gevolleybald. Pingpong stond ook op de planning, maar een of andere grapjurk heeft het net gestolen (wat moet je ermee?!).

’s Avonds hebben we nu een aantal keer gegeten met de mensen die weer terug zijn. En uiteraard moest ook Ligretto weer worden gespeeld! Erg leuk dat er steeds meer mensen terug komen, maar helaas vertrekken anderen alweer :( Maar Cipri is donderdag ook eindelijk weer terug gekomen, dus ik ben allang blij ;)

Vrijdag ook weer een potje biljart gespeeld, maar ik blijf helaas kansloos slecht! Denkt niet dat dat ooit een talent gaat worden..

Erg kort verhaaltje voor deze week, maar dat is ook weleens lekker toch!

Kusjes!

1. Linb:
    10 januari 2011
    Hee meis!

Ik weet helemaal wat je bedoelt qua vrije tijd.. haha.. Zit heerlijk een beetje te nixen thuis.. Morgen en vrijdag wel sollicitatiegesprekken dus misschien is t nog maar van korte duur..

Heel veel plezier nog met alle gezellige mensen daar ik sluit nu even af volgens Gossip-Girl standaard (ja, ik kijk t ook: super leuk!)

XOXO
  2. Jeannette:
    10 januari 2011
    Lekker dat je werk af is, dan kan je nog even voluit genieten van je laatste dagen in Worcester.
    Veel plezier!

kus van ons
  3. San:
    11 januari 2011
    Linn!!

Wat heerlijk dat je werk af is! Nu kun je echt even genieten, zonder aan studie te denken :D!! Maak er nog maar mooie dagen van die je niet snel meer zal vergeten ;)!!

Hier alles prima! Als jij thuis komt ben ik hard aan het studeren, want dan heb ik toetsweek daarna!! Pff, ach, nog even en dan is het weer achter de rug (A)!!

Lin, genietse en feestse!!
    Liefs xx
  4. Jessica:
    11 januari 2011
    Hey lin,

goed zeg!
    Is het toch weer goed gekomen met al dat geleer!
    En uhm Cipri????
    Neem je straks een boyfriend mee naar huis??? :-)
    Nou geniet er nog even van!

xxx Jessica
  5. Dianne:
    17 januari 2011
    Hoi Linda,
    Ga je bijna naar huis, krijg je eindelijk eens van mij een berichtje!
    Ik heb net alle foto´s eens bekeken en volgens mij heb je het wel naar je zin daar, het zal straks wel weer even wennen zijn thuis! Ik wens je nog veel plezier de laatste dagen en zie je misschien wel op het tennistoernooi??

Groetjes Dianne
  6. Martine Penning:
    21 januari 2011
    Hee Lin!!

Ohh... ik bedacht me dat ik de afgelopen tijd helemaal je blogs niet meer had gelezen, nu wel gedaan..!! :D De laatste dagen lekker gerelaxed zo te horen, lekker hoor..

Ondertussen sta jij nu denk ik op het vliegveld of ben je al thuis.. Zeker wel heel erg jammer?! Ik denk dat je wel kan zeggen dat je een super coole tijd heb gehad!! Nu begint het leuke pabo-leven.. ;)

We spreken gauw af... :D
    X Martine