En we gaan nog niet naar huis…

19 december 2010 - Worcester, Verenigd Koninkrijk

Ja hoor, ik zit vast in Worcester! Wat een gedoe, gisteravond al de hele avond in de weer geweest.. twijfelen om de laatste nachttrein (20.42) naar Birmingham te nemen en dan in een hotel te overnachten. Uiteindelijk toch besloten om ons aan het originele plan te houden en de taxi ’s morgens vroeg om 5.30 te nemen. ’s Ochtends bleek al dat Ian’s vlucht was gecancelled. Ik zou dus alleen de taxi moeten nemen, nu wilde uiteindelijk de taxichauffeur mij niet eens meer brengen omdat het ‘te riskant was om te gaan rijden’. Ja hoor, Engelsen zijn echt mietjes! De eerste trein naar het vliegveld was ook gecancelled, hoewel de tweede trein wel alweer ging, maar dan zou ik om 12 uur aankomen en mijn vlucht vertrekt om 12.10. Ook geen optie. Nu dus maar hier blijven en waarschijnlijk een ticket voor morgen boeken. Hoop dat mijn vlucht nog gecancelled wordt, zodat ik wat geld terug krijg!

Verder hebben we nog wel een gezellige week gehad. Als eerst zijn we met ons gebouw uit eten geweest. Niet iedereen was helaas aanwezig, maar het was wel een heel gezellig avondje, met heel lekker eten!

Afgelopen vrijdag hadden we een ‘Get Wasted’ party. Iedereen bracht zijn eigen drinken om weer gezellig bij elkaar te komen in één van de keukens. Leuk avondje en een goede gelegenheid om iedereen te zien voor vertrek. Want dat zit er nu aan te komen, steeds meer mensen vertrekken en sommigen zullen we nooit meer terug zien. :(

Verder heb ik nu twee vakken afgesloten en zal ik nog verslagen voor 2 andere vakken in januari in moeten leveren, het zit er dus helaas nog niet op.

Nou we gaan het zien wanneer ik terug kom, wordt wel steeds korter zo! Heb nu wel zin om naar huis te gaan. Als het dan zo dichtbij is wil je ook gewoon thuis zijn! Natasja is net al vertrokken en de rest van mijn hal zal morgen ook vertrekken, dus hoop dat ik ook een vlucht voor morgen kan krijgen! Ga nu even weer lekker terug mijn bed in, want ben ondertussen al op vanaf 4.15

Xx

1. dinet:
    19 december 2010
    Ha lin,

Ik zat het me vandaag al af te vragen of je vandaag wel terug naar huis zou komen. Hoorde dat er veel luchthavens dicht zijn door de sneeuw. Hopen maar dat je morgen wel weer kan vliegen.

Lin tot snel.

liefss
  2. Linb:
    19 december 2010
    Ik heb mn vlucht dinsdag en vraag me ook af of die door zal gaan.. er komt blijkbaar meer sneeuw aan.. Dus misschien tot in poeldijk en anders ben ik ook voor Oud en Nieuw in Londen ;) haha

Xxxxxxxx
  3. San:
    20 december 2010
    Lin!!

Haha ik vroeg mij ook al af of je alweer in het gezellige Westland was, maar zo te lezen dus niet ;)! Hopen dat het morgen wel goed komt. Ik hoorde net op het nieuws dat Schiphol weer gaan beginnen met meer vluchten, dus hopen dat het voor jouw gunstig uitpakt!!

Tot snel!
    Liefs xx